POLITIKA KVALITY ORGANIZÁCIE

Základným strategickým cieľom  spoločnosti  MEDEXIM, spol. s r.o. je trvale sa etablovať ako výrobca a predajca výrobkov zdravotníckej techniky na domácom i zahraničných trhoch.

Cieľom je vyrábať a ponúkať zákazníkom zariadenia vodoliečebnej techniky a terapeutických prístrojov vysokej kvalitatívnej úrovne, určené na dlhodobé a intenzívne používanie v bežnom i náročnom prostredí.

Rozhodujúcim predpokladom pre dosiahnutie tohto cieľa je vybudovanie, udržiavanie a trvalé zlepšovanie systému manažérstva kvality podľa noriem ISO 9001:2015  a  ISO 13485:2016.
Dôraz je kladený na profesionálnu organizáciu po predajných aktivít, predovšetkým na zabezpečenie rýchlych a bezproblémových služieb v oblasti  profilaktiky  a servisu  dodaných zariadení.

Snahou spoločnosti je realizovať všetky činnosti kvalitne a efektívne v súlade s terajšími i predpokladanými požiadavkami zákazníkov.

 

Zámery k naplneniu strategického cieľa:

 

  • predvídať očakávania zákazníkov v spojitosti s úrovňou poskytovaných služieb
  • budovať kvalitné partnerské vztahy s dodávateľmi tovaru
  • zabezpečiť dlhodobú obchodnú spoluprácu s kvalitnými dodávateľmi materiálu pre výrobu fyzioterapeutických zdravotníckych pomôcok
  • plniť požiadavky zákazníkov na kvalitu dodávaných tovarov,  výrobkov a poskytovaných služieb v súlade s predpísanými  legislatívnymi normami
  • zabezpečiť riadenie rizík vo všetkých procesoch
  • uplatňovať individuálny prístup k jednotlivým zákazníkom

 

Záväzky vedenia spoločnosti  k podpore  strategických zámerov:

 

  • zabezpečiť materiálne, finančné a ľudské zdroje na činnosť organizácie a jej rozvoj
  • plná zodpovednosť za zavedenie a udržiavanie procesov  SMK
  • zabezpečiť splnenie všetkých aplikovatelných požiadaviek noriem ISO  9001:2015 a ISO   13485:2016

  • politiku kvality ročne upresňovať do vykonateľných a merateľných cieľov
  • v prípade neplnenia cieľov prijímať opatrenia a vytvárať podmienky vedúce k ich

 plneniu

  • zapojiť všetkých zamestnancov do procesu získavania podnetov, vyhodnocovania        

           a navrhovania opatrení v záujme zlepšovania kvality práce

  • starostlivosťou o pracovné prostredie vytvárať podmienky k splneniu cieľov

           všetkým zamestnancom

  • pravidelnými školeniami zvyšovať vedomostnú úroveň  zamestnancov

  • trvalo zlepšovať efektívnosť všetkých častí systému riadenia kvality

 

Od zamestnancov spoločnosti vedenie  očakáva:

 

  • dôsledné a presné dodržiavanie postupov stanovených dokumentáciou SMK

  • vysokú zodpovednosť za kvalitu vlastnej práce

  • dôslednú sebakontrolu vlastnej práce
  • kreativitu
  • spôsobilosť pracovať v tíme

Na tejto webovej stránke sa používajú súbory cookies. Súbory cookies používame na zlepšenie vašej skúsenosti pri prezeraní stránky. Zásady pre súbory cookies Upraviť nastavenie
Tieto súbory cookies sú nevyhnutné pre fungovanie webovej lokality a v našich systémoch ich nemožno vypnúť. Zvyčajne sa využívajú napríklad na správne zobrazenie jazykových preferencií a podobne. Tieto súbory cookies neobsahujú žiadne informácie umožňujúce identifikáciu osôb.
Tieto súbory cookies nám umožňujú merať a vyhodnocovať návštevnosť našej stránky. Tieto údaje nám pomáhajú pri zlepšovaní stránky a jej obsahu. Všetky informácie, ktoré sa zbierajú sú zoskupené, a preto anonymné.
Marketing cookies are used by third parties or publishers to display personalized advertisements. They do this by tracking visitors across websites.
Top