Základným strategickým cieľom spoločnosti MEDEXIM, spol. s r.o. je trvale sa etablovať ako výrobca a predajca výrobkov zdravotníckej techniky na domácom i zahraničných trhoch.
Cieľom je vyrábať a ponúkať zákazníkom zariadenia vodoliečebnej techniky a terapeutických prístrojov vysokej kvalitatívnej úrovne, určené na dlhodobé a intenzívne používanie v bežnom i náročnom prostredí.
Rozhodujúcim predpokladom pre dosiahnutie tohto cieľa je vybudovanie, udržiavanie a trvalé zlepšovanie systému manažérstva kvality podľa noriem ISO 9001:2015 a ISO 13485:2016.
Dôraz je kladený na profesionálnu organizáciu po predajných aktivít, predovšetkým na zabezpečenie rýchlych a bezproblémových služieb v oblasti profilaktiky a servisu dodaných zariadení.
Snahou spoločnosti je realizovať všetky činnosti kvalitne a efektívne v súlade s terajšími i predpokladanými požiadavkami zákazníkov.
Zámery k naplneniu strategického cieľa:
- predvídať očakávania zákazníkov v spojitosti s úrovňou poskytovaných služieb
- budovať kvalitné partnerské vztahy s dodávateľmi tovaru
- zabezpečiť dlhodobú obchodnú spoluprácu s kvalitnými dodávateľmi materiálu pre výrobu fyzioterapeutických zdravotníckych pomôcok
- plniť požiadavky zákazníkov na kvalitu dodávaných tovarov, výrobkov a poskytovaných služieb v súlade s predpísanými legislatívnymi normami
- zabezpečiť riadenie rizík vo všetkých procesoch
- uplatňovať individuálny prístup k jednotlivým zákazníkom
Záväzky vedenia spoločnosti k podpore strategických zámerov:
- zabezpečiť materiálne, finančné a ľudské zdroje na činnosť organizácie a jej rozvoj
- plná zodpovednosť za zavedenie a udržiavanie procesov SMK
- zabezpečiť splnenie všetkých aplikovatelných požiadaviek noriem ISO 9001:2015 a ISO 13485:2016
- politiku kvality ročne upresňovať do vykonateľných a merateľných cieľov
- v prípade neplnenia cieľov prijímať opatrenia a vytvárať podmienky vedúce k ich
plneniu
- zapojiť všetkých zamestnancov do procesu získavania podnetov, vyhodnocovania
a navrhovania opatrení v záujme zlepšovania kvality práce
- starostlivosťou o pracovné prostredie vytvárať podmienky k splneniu cieľov
všetkým zamestnancom
- pravidelnými školeniami zvyšovať vedomostnú úroveň zamestnancov
- trvalo zlepšovať efektívnosť všetkých častí systému riadenia kvality
Od zamestnancov spoločnosti vedenie očakáva:
- dôsledné a presné dodržiavanie postupov stanovených dokumentáciou SMK
- vysokú zodpovednosť za kvalitu vlastnej práce
- dôslednú sebakontrolu vlastnej práce
- kreativitu
- spôsobilosť pracovať v tíme